Tuesday, April 24

The thing.

I don't need money, I don't need cars...with you I'm rich.. ;)
<3 

This quote was given by my ehmm ehmm -.-'
Tak tau lah dia ciplak kat mana tapi aku tanya dia cakap ehh reka sendiri lah.. Hellehh
Yela.. I percaya.. Sweet lah awk ni..

Tapi everytime dia hanta this kind of quotes aku tak pernah nak reply balek.. Tak reti lah awk sy nak bermadah madah pujangga ni.. Tapi kalau dalam hati boleh la.. Bukan makna nya aku tak reti langsung cuma tak reti nak mengekspresikan apa yang terbuku dihati je.. cehhh
Tapi one day hari tu kantoi ataupun bak kata org Kelantan "berigak" dengan dia aku luah kan semua apa aku rasa dalam notes dekat hp.. homaihomai malu xterkata.. Dia senyum je baca.. Dah la panjang berjela..
Okay dah blushing sekarang -_-


(hamek kau peha besar gedabak)

I heart you.




*Sy selalu berdoa yang awk jodoh sy ;)




No comments:

Post a Comment