Wednesday, April 25

BumBumBum


Assalamualaikum ;)

You know what is the meaning of BumBumBum??? Mestilah tak tau sbb aku baru reka tadi TemBumBumBum.. Yes  Tembam.. I know benda ni sungguh sensitive tapi entry ini tiada kaitan dengan yang hidup ataupun mati malah pasal aku.. yaaa aku lah siapa lagi..

Masa sebelum masuk diploma berat aku 45-47 kg macam tu lah.. Aku pun macam tak percaya sebab masa tu tak berminat pun nak timbang-timbang berat ni.. Timbang pun masa buat medical checkup sebelum masok dip.. Ke nurse tu tipu aku.. Idok ler gamak nya kot.. Aku assume betol la berat aku tu.. But thennnnnnnnnnnn... JengJengJeng

Tiba-tiba unconsciously day by day my weight gain slowly.. homaihomaihomai.. Mula-mula suka sebab dulu masa sekolah sekeping je rasa macam tak hot je sekeping.. hahaha
Tak lah.. Rasa macam tak dewasa je badan sekeping.. Okay ni baru ayat betol.. Happy kemain ni badan agak chubby.. Tapiiiiiii, kenapa macam dia non stop gaining.. Maksod aku macam ehhh kejap naik.. kejap lagi kang naik.. 5 minit aku timbang lagi kang naik.. Eh takk takk.. tu tipu.. -__-
Dia macam naik lah constantly.. Parah dah ni.. 

Sampai sekarang dia naik turun naik turun.. Kecewa lah I dengan You ni weight.. How could chu do this to me.. :( *over

Tapi aku kesah apa rasa nak makan aku makan je lah.. Rasa nak diet aku diet.. Objective aku nak cerita dlm entry kali ni sebab hari ni aku makan banyak... betol... Tak tipu punya banyakkk.. sighhhh

Black Pepper Grilled Chicken+Sate+Kfc

Semua mengundang lemak and kalori dalam badan aku.. 



2010. Muka atleast bujur lagi. Sekarang bulat sebulat bulat alam.



No comments:

Post a Comment