Friday, February 24

Oily face T.T

Salam.



Agak-agak kalau aku dah mulakan mukadimah dengan muka macam tu mesti tau kan aku macam mana.
Ceq taktau la pasaipa lately ni makin menjadi muka ceq berminyak bagai menatang minyak yang penuh.. Ehh tak tak, bab nak menyalahgunakan peribahasa aku lah juara.. hahaa

Aku tensen lah mcm gini, duduk rumah je pun aku punya muka berminyak tahap boleh goreng ayam 15 ekor.. Belum lagi aku pergi berjimba dekat luar tu 2 kali ganda ayam boleh goreng dari hasil minyak muka aku ni..
*Hiperbola lebih ni.

Tapi memang rimas lah.. Takkan aku nak g wash my face for every 5 minutes?
Dafuq
Memang lah aku takda keje lain kan, takda kerja aku.

Aku rasa faktor-faktor muka aku jadi macam ni sebab first, aku suka makan benda berminyak. Sumber makanan aku tiap-tiap hari mesti makanan yang perlu digoreng dengan kuantiti minyak yang banyak.. Sebab apa? Sebab makanan sejuk beku macam nugget ayam ayamas fries dan seangkatan dengan nya.. Bujang kann mestilah makanan tu wajib ada dalam fridge.. Kalau lapar boleh goreng dan ngap saja.. Tak payah pening-pening pikir nak masak apa.. Terserlah kemalasan aku kan *Harap bakal mak mertua tak baca blog aku
Wuwuwuwuwu

For the second reason aku rasa pencuci muka aku dah tak ngam dengan kondisi muka aku dan juga umur yang makin lama makin muda ni.. :3
Dari sekolah kot pakai pencuci muka ni.. 
Why Safi! Why baru sekarang kau dah tak serasi dengan aku.. T.T

Sekarang kena cari pencuci muka baru tapi takot nati masalah lain pulak jadi..
Haihhhh
Besar masalah aku bukan.. 





No comments:

Post a Comment