Saturday, March 3

Bye-bye Home T.T

Salam.

Tarikh keramat dah tiba.. Tarikh dimana aku selalu buat-buat lupa tapi sebenarnya aku ingatttttt tapi saja taknak ingat.. Paham tak? Paham tak?
Perlu ke ulang dua kali.. haha
Maksod nya aku tak nak move to that dayyyy..
Taknak balek campus lagi.. Nak cuti lagiiiiiii.. T.T
Tak ready nak study balek.. Tak puas duduk rumahhh..
Packing pon betol-betol last minit.. Tu pun macam ikhlas tak ikhlas je.. 

Hellehh aku ni entah-entah hujung minggu depan tersengih dekat depan rumahhh.. bahahaha
Biasa la dulu masa dekat Kelantan susah sangat nak balek.. Bila dah dapat study dekat apa lagi kann.. Balek la selagi ada peluang.. Sampai budak-budak rumah jeles... Ya I know u olls jeles kan dengan I olls.. huhu
Sori lah rakan serumah.. Nak buat macam mana hati dah memberontak mogok nak balek.. thihihi

But puas hati jugak cuti sem ni aku jarang keluar taw spent time dengan family je.. Dengan membe pun 2-3 kali je dengan pujangga hati lagi lahh.. hmmmm
But yesterday dah spent time all day longggggg.. :3


Thanks <3




I dont know why lately dah kurang suka amek gambar.. Kurang yer bukan tak suka.. So, ni je la seketul gambar keluar semalam. Sama tapi tak serupa ;)

Till then *.*



No comments:

Post a Comment