Sunday, February 12

Nightmare.


Salam.
This story sebenarnya dah lama, but baru teringat nak cerita.. huhu
This "nightmare" buat aku jadi trauma and takotttt sangat.. Keesokan malam aku mimpi benda ni aku susah nak tidur sebab teringat-ingat balik kejadian dalam mimpi tu..
Okay, let start the story.. 
The nightmare begin when me and ada beberapa orang lagi which is aku xkenal dorg tu.. Ktorg pegi mengembara dekat gua mana tak tau.. Agak pelik sebab aku jenis tak suka tempat mcm tu... Aku more love pegi pulau-pulau... Then, ktorang mcm dapat satu task then ktorg kena ikot arahan dalam task tu.. Masuk je gua tu ktorg nmpak 4 cabang and empat2 cabang tu ada binatang liarrrrrrrrrr... Apa-apa pon terjadi ktorg kena masok salah satu cabang dalam gua tu and carik jalan keluar..

Okay, salah sorg dr kami ni jd leader dia bagi arahan masok cabang satu.. Aku dengan berani nya pergi check clear tak jalan tu.. BUT THEN aku nampak sorg  ehh sekor ular yg amat besar! Ya Allah.. dia rileks je melintas depan aku.. ular tu warna kuning tompok-tompok..

Aku pon apa lagi lari la pergi kt geng aku.. Kucing secomel-comel alam pon aku takot ni kan ular?! I was like errrrrrrrrrrrrr euwww euww...

Then leader bagi arahan cuba check cabang kedua pulak.. Aku lagi pergi check.. Aku ni dah kenapa baik sangat dalam mimpi tu.. Macam.. Ehh mana peranan orang lain.. *Oh.. Baru perasan aku kena buli dalam mimpi. Damn T.T

And the second cabang tu pulak nak tau ada apaaaaaaa?? ada buaya demok debuk tau takkk.. tapi jenis buaya demok yang malas.. dia termenung je.. Aku pon xpaham apa buaya tu buat dalam gua? errrrrr sesat mungkin..

Aku pon lari balek dekat geng aku.. masa tengah bincang-bincang macam mana nk carik solution aku ternampak sekor ular hitam keluar dari cabang yang ada ular besar warna kuning td tuu... Aku menjerit but tak sempat nak selamat kan diri salah sorang dari kami dah kena belit dengan ular jahat tu.. Aku jadi freeze sebab takot sangat.. Cuba nak lari but I cant.. 

Thennnnnnn.. Aku terjaga dari tidur.. tak dapat nak tau ending of my nightmare.. haihhhh
berpeluh-peluh aku..




p/s: Org tua-tua cakap kalau mimpi ular ada orang nk masok meminang kan.. ehmmmm

No comments:

Post a Comment